Hopp til globalmeny Hopp til hovedmeny Hopp til innhold Hopp til søk
3D-bilete av boka Språkmøte i barnehagen og portrettfoto i svart kvitt av Magnhild Selås og Ann-Kristin Helland Gujord.
Magnhild Selås og Ann-Kristin Helland Gujord har redigert boka, medan Dagmar Andrea Cejka, Randi Neteland og Edit Bugge har vore medforfattarar.

Barnespråk

Forskargruppa arbeider med å skaffe fram kunnskap om barns språkutvikling i barnehagen, med særleg vekt på to- og fleirspråkleg utvikling og på møte mellom språk og dialektar i barnehagen.

Denne prosessen vil gje barnehagefeltet ny kunnskap om språklege praksismønster i dei moderne barnehagane, kva for språklege utfordringar ein kan møte der og korleis ein kan arbeide for å få auka kunnskap om desse språkmiljøa.

Boklansering – Språkmøte i barnehagen

Når: 5.10.2017 kl. kl.14.00–15.30

Kvar: Fyrrommet, Campus Kronstad, Inndalsvegen 28

 

 

 

 

 

 

 

 

Jo, det er ein vesentleg skilnad på å lære første og andrespråk

Det er svært viktig at fagfolk ikkje legg grunnlag for ein myte om at barn lærer mange språk like godt samtidig, automatisk og av seg sjølv.

Debattinnlegget er forfatta av førsteamanuensis Magnhild Selås (HVL) og førsteamanuensis Ann-Kristin Helland Gujord (UiB). 

Les heile debattinnlegget på forskning.no

 

 

Pågåande forskingsprosjekt: